Leeuwarden Francois HaverSchmidtwei 2
Omschrijving
huurprijs
prijs onbekend
Kenmerken
Overdracht
Status | beschikbaar |
---|---|
Prijs | prijs onbekend |
Bouw
Bouwvorm | bestaande bouw |
---|---|
Hoofdfunctie | kantoorruimte |
Energie
Energielabel | A |
---|
KANTOORRUIMTE
Oppervlakte | 723 m² |
---|---|
Units Vanaf | 20 |
Aantal Verdiepingen | 5 |
Turnkey | 1 |
Interesse?
ZORGELOOS WERKEN OP EEN UNIEKE LOCATIE!
Crystalic Business Park is een uniek, architectonisch gebouw dat ruimte biedt voor elk type ondernemer. Daarnaast is het een echte eyecatcher en heeft het een uitstekende ligging. Duurzaamheid staat hoog in het vaandel met energielabel A+. Het is een full-service verhuurlocatie met alle voorzieningen die ervoor zorgen dat u zorgeloos kunt ondernemen.
Het heeft een zeer goede ligging aan de 'Haak om Leeuwarden' waardoor u gemakkelijk en snel in Heerenveen, Drachten of Harlingen bent. Er zijn ruim 240 parkeerplaatsen met oplaadvoorziening voor elektrische auto’s, scooters én fietsen.
FLEXIBEL HUREN OF VAST?
Er zijn volop mogelijkheden voor de huur van kantoorruimte. U kunt huren voor een vaste termijn of per uur. Nu hebben we de volgende ruimtes te huur (prijzen inclusief huur, voorschot service- en energiekosten en excl. btw):
• Flex kantoor of vergaderruimte: (vanaf € 10,00 per uur)
- vanaf 1 uur of per dag
- volledig gemeubileerd
- WiFi internet (25 mbit)-
- incl. koffie & thee, internet en schoonmaak
- gratis gebruik gemeenschappelijke wachtkamer & pantry
BESCHIKBAARHEID
Kantoren met standaard indeling
• Virtueel kantoor | € 75,00 per maand | per direct beschikbaar | korting op flex-ruimtes
• Vast kantoor van 20 m² | € 525,00 per maand | per direct beschikbaar | 1e/2e/3e verdieping
• Vast kantoor van 30 m² | € 785,00 per maand | beschikbaar op aanvraag | 1e/2e verdieping
• Vast kantoor van 40 m² | € 995,00 per maand | beschikbaar op aanvraag | 1e/2e verdieping
Kantoren met afwijkende afmetingen en indeling
• Unit 0.14c van 20 m² | € 595,00 per maand | per direct beschikbaar | begane grond
• Unit 0.14d van 20 m² | € 595,00 per maand | per direct beschikbaar | begane grond
• Unit 1.27 van 44 m² | € 925,00 per maand | per direct beschikbaar | 1e verdieping
• Unit 0.35 van 45 m² | € 990,00 per maand | begane grond | eigen ingang en pantry | zicht-locatie
• Unit 0.10 van 238 m² | prijs op aanvraag | per direct beschikbaar | begane grond | eigen ingang en pantry | bestaande uit 3 ruimtes, ideaal voor bijvoorbeeld combinatie van kantoortuin, vergaderruimte en directiekantoor
• Unit 2.20 van 60 m² | € 1.425,00 per maand | per direct beschikbaar | begane grond bestaande uit 2 ruimtes met tussendeur, ideaal voor bijvoorbeeld combinatie van kantoortuin, vergaderruimte of directiekantoor
• Unit 3.12 t/m 3.18 van 145 m² | prijs op aanvraag | beschikbaarheid in overleg | koepel unit bestaande uit 6 losse kantoorunits met eigen pantry
• Unit 4.01 t/m 4.09 van 135 m² | prijs op aanvraag | beschikbaar Q1/Q2 2025 | 4e etage | eigen ingang en pantry | bestaande uit meerdere ruimtes, ideaal voor bijvoorbeeld combinatie van kantoortuin, vergaderruimte en directiekantoor, deelverhuur bespreekbaar
• Unit 4.10 van 135 m² | € 2.750,00 per maand | per direct beschikbaar | 4e etage | eigen ingang en pantry | bestaande uit 3 ruimtes, ideaal voor bijvoorbeeld combinatie van kantoortuin, vergaderruimte en directiekantoor
Flexkantoren: vanaf € 10,00 per uur
Vergaderruimtes: vanaf € 10,00 per uur
Zalen: vanaf € 135,00 per dagdeel
Neem hiervoor contact met ons op
- huurtermijn per jaar (contracten per maand tegen extra vergoeding)
- gratis gebruik gemeenschappelijke wachtkamer & pantry
- WiFi en bekabeld internet via eigen VLAN (25 mbit, sneller internet op aanvraag, eigen IP op aanvraag)
- gestoffeerd opgeleverd (vloerbedekking)
- waarborgsom 3 maanden huur
- koffie & thee optioneel
- schoonmaak optioneel
- gemeubileerd optioneel
Staat de oppervlakte die u zoekt er niet bij? Neem dan contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn. We denken graag met u mee om eventueel de gewenste oppervlakte te realiseren.
FULL-SERVICE
Naast een inspirerende werkomgeving biedt het Crystalic u alle gemakken voor uw onderneming.
Gasten worden ontvangen bij de receptie en begeleid naar uw kantoor. Hebt u een vergadering of bijeenkomst? Dan kunt u dit geheel laten verzorgen met catering. met kinderen kunnen gebruik maken van de kinderopvang (tegen betaling) en wie zijn broodtrommel is vergeten kan heerlijk lunchen in de lunchroom. Ook worden er netwerkbijeenkomsten georganiseerd.
BIJZONDERHEDEN
• 24/7 toegang
• toegang tot businesslounge
• vergaderruimtes van 2 tot 250 personen met moderne audio visuele apparatuur
• mogelijkheden voor hybride vergaderen
• dagelijks geopende lunchroom
• kinderopvang, airhockey en jeu de boulesbaan
• receptie met diverse dienstverleningen
• gratis gebruik van 3 luxe spreekkamers en vergaderruimtes
• eigen postbus
• catering
• telecom - en datavoorzieningen met glasvezelinternet
• dubbele liftinstallatie
• verwarming en verkoeling (duurzame aardkoeling/aardwarmte)
• pantry’s en sanitaire voorzieningen
• containervoorziening en oud-papier
• ruime, gratis parkeergelegenheid en beveiligde fietsenstalling
• laadpaalvoorziening voor elektrische fietsen (gratis)
• 14 laadpaalvoorziening voor auto’s (marktconforme tarieven) met maximaal 22 kw laadvermogen
KENMERKEN VERHUUR
• kantoorruimtes vanaf 15 m²
• huurtermijn: per uur, per dag, per jaar (voor flexibele contracten wordt een toeslag berekend)
• huurprijs: vanaf € 10 per uur of vanaf € 115 per m² per jaar (wij werken met prijzen per unit)
• betaling: per maand vooruit
• bankgarantie/waarborgsom: t.g.v. 3 maanden huur
• huurovereenkomst: R.O.Z. Model met aanvullende bepalingen
• voorschot service- en energiekosten: € 65 per m² p.j. (excl. BTW)
• indexering: jaarlijks conform de consumentenprijsindex reeks CPI-alle huishoudens 2015=100
Crystalic verrast en inspireert zowel bezoekers als huurders. Er zijn nog ruimtes voor de verhuur beschikbaar. Vraag naar de mogelijkheden.
Meer informatie over dit object?
Voor meer informatie en/of het maken van een afspraak kunt u contact opnemen Tjibbe-Jan Boringa of Linda van Es, telefoon 0513 - 644 355 of 058-20 40 000 of stuur een e-mail naar info @ rbmt. nl.
DISCLAIMER
Deze informatie (inclusief bijlagen) van "RBMT Bedrijfsmakelaars & Taxateurs B.V." is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de verstrekte informatie kan "RBMT Bedrijfsmakelaars & Taxateurs B.V." geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van deze informatie (inclusief bijlagen) rechten worden ontleend. Deze informatie is geheel vrijblijvend en niet meer dan een uitnodiging tot het doen van een voorstel.
Crystalic Business Park is een uniek, architectonisch gebouw dat ruimte biedt voor elk type ondernemer. Daarnaast is het een echte eyecatcher en heeft het een uitstekende ligging. Duurzaamheid staat hoog in het vaandel met energielabel A+. Het is een full-service verhuurlocatie met alle voorzieningen die ervoor zorgen dat u zorgeloos kunt ondernemen.
Het heeft een zeer goede ligging aan de 'Haak om Leeuwarden' waardoor u gemakkelijk en snel in Heerenveen, Drachten of Harlingen bent. Er zijn ruim 240 parkeerplaatsen met oplaadvoorziening voor elektrische auto’s, scooters én fietsen.
FLEXIBEL HUREN OF VAST?
Er zijn volop mogelijkheden voor de huur van kantoorruimte. U kunt huren voor een vaste termijn of per uur. Nu hebben we de volgende ruimtes te huur (prijzen inclusief huur, voorschot service- en energiekosten en excl. btw):
• Flex kantoor of vergaderruimte: (vanaf € 10,00 per uur)
- vanaf 1 uur of per dag
- volledig gemeubileerd
- WiFi internet (25 mbit)-
- incl. koffie & thee, internet en schoonmaak
- gratis gebruik gemeenschappelijke wachtkamer & pantry
BESCHIKBAARHEID
Kantoren met standaard indeling
• Virtueel kantoor | € 75,00 per maand | per direct beschikbaar | korting op flex-ruimtes
• Vast kantoor van 20 m² | € 525,00 per maand | per direct beschikbaar | 1e/2e/3e verdieping
• Vast kantoor van 30 m² | € 785,00 per maand | beschikbaar op aanvraag | 1e/2e verdieping
• Vast kantoor van 40 m² | € 995,00 per maand | beschikbaar op aanvraag | 1e/2e verdieping
Kantoren met afwijkende afmetingen en indeling
• Unit 0.14c van 20 m² | € 595,00 per maand | per direct beschikbaar | begane grond
• Unit 0.14d van 20 m² | € 595,00 per maand | per direct beschikbaar | begane grond
• Unit 1.27 van 44 m² | € 925,00 per maand | per direct beschikbaar | 1e verdieping
• Unit 0.35 van 45 m² | € 990,00 per maand | begane grond | eigen ingang en pantry | zicht-locatie
• Unit 0.10 van 238 m² | prijs op aanvraag | per direct beschikbaar | begane grond | eigen ingang en pantry | bestaande uit 3 ruimtes, ideaal voor bijvoorbeeld combinatie van kantoortuin, vergaderruimte en directiekantoor
• Unit 2.20 van 60 m² | € 1.425,00 per maand | per direct beschikbaar | begane grond bestaande uit 2 ruimtes met tussendeur, ideaal voor bijvoorbeeld combinatie van kantoortuin, vergaderruimte of directiekantoor
• Unit 3.12 t/m 3.18 van 145 m² | prijs op aanvraag | beschikbaarheid in overleg | koepel unit bestaande uit 6 losse kantoorunits met eigen pantry
• Unit 4.01 t/m 4.09 van 135 m² | prijs op aanvraag | beschikbaar Q1/Q2 2025 | 4e etage | eigen ingang en pantry | bestaande uit meerdere ruimtes, ideaal voor bijvoorbeeld combinatie van kantoortuin, vergaderruimte en directiekantoor, deelverhuur bespreekbaar
• Unit 4.10 van 135 m² | € 2.750,00 per maand | per direct beschikbaar | 4e etage | eigen ingang en pantry | bestaande uit 3 ruimtes, ideaal voor bijvoorbeeld combinatie van kantoortuin, vergaderruimte en directiekantoor
Flexkantoren: vanaf € 10,00 per uur
Vergaderruimtes: vanaf € 10,00 per uur
Zalen: vanaf € 135,00 per dagdeel
Neem hiervoor contact met ons op
- huurtermijn per jaar (contracten per maand tegen extra vergoeding)
- gratis gebruik gemeenschappelijke wachtkamer & pantry
- WiFi en bekabeld internet via eigen VLAN (25 mbit, sneller internet op aanvraag, eigen IP op aanvraag)
- gestoffeerd opgeleverd (vloerbedekking)
- waarborgsom 3 maanden huur
- koffie & thee optioneel
- schoonmaak optioneel
- gemeubileerd optioneel
Staat de oppervlakte die u zoekt er niet bij? Neem dan contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn. We denken graag met u mee om eventueel de gewenste oppervlakte te realiseren.
FULL-SERVICE
Naast een inspirerende werkomgeving biedt het Crystalic u alle gemakken voor uw onderneming.
Gasten worden ontvangen bij de receptie en begeleid naar uw kantoor. Hebt u een vergadering of bijeenkomst? Dan kunt u dit geheel laten verzorgen met catering. met kinderen kunnen gebruik maken van de kinderopvang (tegen betaling) en wie zijn broodtrommel is vergeten kan heerlijk lunchen in de lunchroom. Ook worden er netwerkbijeenkomsten georganiseerd.
BIJZONDERHEDEN
• 24/7 toegang
• toegang tot businesslounge
• vergaderruimtes van 2 tot 250 personen met moderne audio visuele apparatuur
• mogelijkheden voor hybride vergaderen
• dagelijks geopende lunchroom
• kinderopvang, airhockey en jeu de boulesbaan
• receptie met diverse dienstverleningen
• gratis gebruik van 3 luxe spreekkamers en vergaderruimtes
• eigen postbus
• catering
• telecom - en datavoorzieningen met glasvezelinternet
• dubbele liftinstallatie
• verwarming en verkoeling (duurzame aardkoeling/aardwarmte)
• pantry’s en sanitaire voorzieningen
• containervoorziening en oud-papier
• ruime, gratis parkeergelegenheid en beveiligde fietsenstalling
• laadpaalvoorziening voor elektrische fietsen (gratis)
• 14 laadpaalvoorziening voor auto’s (marktconforme tarieven) met maximaal 22 kw laadvermogen
KENMERKEN VERHUUR
• kantoorruimtes vanaf 15 m²
• huurtermijn: per uur, per dag, per jaar (voor flexibele contracten wordt een toeslag berekend)
• huurprijs: vanaf € 10 per uur of vanaf € 115 per m² per jaar (wij werken met prijzen per unit)
• betaling: per maand vooruit
• bankgarantie/waarborgsom: t.g.v. 3 maanden huur
• huurovereenkomst: R.O.Z. Model met aanvullende bepalingen
• voorschot service- en energiekosten: € 65 per m² p.j. (excl. BTW)
• indexering: jaarlijks conform de consumentenprijsindex reeks CPI-alle huishoudens 2015=100
Crystalic verrast en inspireert zowel bezoekers als huurders. Er zijn nog ruimtes voor de verhuur beschikbaar. Vraag naar de mogelijkheden.
Meer informatie over dit object?
Voor meer informatie en/of het maken van een afspraak kunt u contact opnemen Tjibbe-Jan Boringa of Linda van Es, telefoon 0513 - 644 355 of 058-20 40 000 of stuur een e-mail naar info @ rbmt. nl.
DISCLAIMER
Deze informatie (inclusief bijlagen) van "RBMT Bedrijfsmakelaars & Taxateurs B.V." is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de verstrekte informatie kan "RBMT Bedrijfsmakelaars & Taxateurs B.V." geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van deze informatie (inclusief bijlagen) rechten worden ontleend. Deze informatie is geheel vrijblijvend en niet meer dan een uitnodiging tot het doen van een voorstel.